خبرگزاری خانه ملت

هدر اصلی
  • تاریخ انتشار : 1402/04/13 - 11:07
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
سرویس : استان ها
وحیدی با اشاره به دیدار با وزیر کار مطرح کرد:

از پیگیری افزایش سهمیه بیمه کارگران ساختمانی تا افزایش چارت سازمانی فنی و حرفه‌ای استان

رئیس مجمع نمایندگان استان خراسان شمالی با اشاره به دیدار خود با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، گفت: در دیدار مسائل و مشکلات استان پیگیری شد.

محمد وحیدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به دیدار خود با وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، عنوان کرد: در این دیدار موضوعات مربوط به استان پیگیری و دستورات ویژه از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رفع کمبودهای حوزه انتخابیه اخذ شد.



نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: یکی از موضوعات مطرح شده در نشست امروز افزایش چارت سازمانی فنی و حرفه‌ای استان بود که مورد موافقت وزیر قرار گرفت.



وی، پیگیری بیمه قالیبافان، افزایش سهمیه بیمه کارگران ساختمانی و اخذ دستور مساعدت جهت تسریع اداره تأمین اجتماعی شهرستان راز و جرگلان را از دیگر محورهای مطرح شده در این نشست برشمرد.



وحیدی، تأمین و تخصیص اعتبار مناسب برای احداث مجتمع ورزشی کارگران شهر آشخانه و کلنگ زنی و آغاز پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی در شهرستان‌های مانه و سملقان دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست برشمرد.



رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: موضوعات مطرح شده در این نشست  از طریق استان و وزارتخانه پیگیری می‌شود در اسرع زمان به نتیجه برسد./



پایان پیام 

  • کد خبر : 364440
مدیر سیستم
خبرنگار

مدیر سیستم

آخرین اخبار